slide show

dålig...

Jaa som ni säkert märkt så har det blivit väldigt dålig upptadering den senaste tiden från min sida...
Hela den här veckan så har jag PRAOAT och därfär inte haft tid att blogga. Jag PRAOAR på Dellan ska vara där i 2 veckor...
Lite om dagarna:
Måndag: Första dan på PRAOEN var sjukt nervös innan, men det släppte sen. Man fick jätte ont i hela kroppen av att stå upp så länge, stog upp hela dan typ.
*
Tisdag: PRAOADE, sen så åkte jag till stallet och kollade när min lillebror red, efter det så blev äta middag sen åka och träna.
*
Onsdag PRAOADE, sen så direkt efter PRAOEN så åkte jag och tog den dära sprutan mot livmoderhalscancer.
Vid typ kl 19:00 så åkte jag till stallet för attg kolla på när mamma red.
*
Torsdag: PRAOADE, sen så åkte jag typ dirket till stallet och red Bell :D Vi red i skogen hela lektion, det var as mysigt för har inte gjort det på jätte länge. Efter ridningen så åkte jag direkt och trände.
*
Fredag: PRAOADE, var hemma ett tag sen så kom Marion för vi skulle åka till stallet och rida, jag red Bell igen vi hade markarbete och det gick jätte bra.
*
Lördag/idag: Bara vara hemma sen så ska jag åka och träna.
*
Söndag: Så blir det dressyrtävlingen, det blir första dressyrtävlningen för mig, jag hoppas att det går bra, men mitt mål är bara att komma igenom programmet, eftersom att det är första tävlingen. På tävlingen så ska jag ha Bell :D

Kommentarer
Postat av: Marion

SV: Haha njaa ;) <3

Det såg jättefint ut när du hoppade också!! :D <3

2012-04-28 @ 20:40:56
URL: http://tssm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0