slide show

Dålig uppdatering!

Vi har uppdaterat väldigt dåligt ser jag nu. Vet inte vart Sara och Sara tagit vägen xD Men om ni läser det här kanske ni kan skriva lite ni med? ;)
Iaf så har jag varit på Dellan och PRAO:at i 4 dagar nu och det blir roligare för varje dag. Man får inte lika ont i ben, rygg, fötter och nacke längre ;) Man vänjer sig väl ^^
Jag har gjort så många saker så jag orkar inte skriva upp allt. Men idag har jag iaf gjort smoothie (stavning?), vaniljhjärtan, bröd, "muffins", använt en maskin och "hyvlat" aprikoser tror jag det var xP och packat praliner. Jag har säkert gjort annat också men jag glömmer :( Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde igår xD
Ja nu äter jag mellis och vill se på PLL men 1channel.ch dampar så det funkar inte :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0