slide show

Dop

Idag var jag och min familj på dop i nyköping (?) Någon köping var det iaf ;).... Det var Hjalmar som skulle döpas :) Han är bara 4 månader och vi hade aldrig träffat honom innan idag. Faaan vad söööt han var asså!! ;) <33 Asgullig. Jag har alltså gosat med honom typ hela dagen... :) Han var så myyysig!! :) åååh längtar tills vi ska träffa honom och hans familj igen (i sommar eller tidigare) ;) Han har en storebror (2 år eller nåt?) också som är assöt han med :) Jag har haft jättekul idag och det var väldigt trevligt. Jaa.. Det var väl det jag hade att berätta ;)


Kommentarer
Postat av: IsabellP

Fin blogg! :)

2012-04-28 @ 23:12:42
URL: http://isabellpetrusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0