slide show

Fredag - Sanzi <3

Idag var sista dagen på Dellan... Astråkigt. Jag trivdes verkligen och det var jättekul. Saknar redan Dellan haha.....:(
Fick dekorera en tårta och ta hem. Blev förstörd för att pappa inte klarar av att köra en tårta -.- Menmen...
Ska äta den ikväll iaf.
'
'
Idag på ridningen hade jag Sanzi och vi hade hoppning :D Först red vi ut en sväng och travade lite... Sanzi var väldigt pigg. Han sprang upp i rumpan på Sammi hela tiden haha xD Sen när vi kom in travhoppade vi ett hinder typ 3 ggr var. Det gick bra. Sen gjorde vi en övning... först travhoppade vi hindret vi hoppade tidigare i vänster varv och det stod på läktarlångsidan. Sen så galopperade vi till väggen och bröt av precis innan. Sen vände vi rätt upp från C till A och vid X så fattade vi höger galopp och red ut i höger varv och vände upp på kvartslinjen (?) och hoppade ett hinder som stod på spegellångsidan vid E.
Sen hoppade vi bara det hindret och Millan (vår ridlärare) höjde. Jag tror jag hoppade ungefär 1 m. Det kändes ashögt! :D Och det var askul! Sanzi är så duuuuktig <333  Han hoppade utan att tveka ;D Duktiggggg häst!...;)

Ovisad bild på Sanzi! ;D

 

Min tårta! ;) Snygg va? Dekorerat den heeeelt själv ;)

 


Kommentarer
Postat av: Sara. Vi

Tårtan blev ju fett fin xD

Det såg jätte fint ut när du hoppade :D <3

2012-04-27 @ 22:15:42
URL: http://tssm.blogg.se/
Postat av: Amanda & Hanna

Fin blogg :)

Hoppas du får en bra dag! :)

Kram!

2012-04-28 @ 12:14:58
URL: http://mandaochhannaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jättefin bild på Sanzi! :) Och tårtan ser riktigt mumsig och fin ut! :P <3

2012-05-06 @ 17:13:45
URL: http://sofiabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0