slide show

Home

Jag var tränare för småbarnen idag,  sen så åkte jag till hööks och mötte Josefine där. Vi gick runt och kollade på lite saker, men jag köpte inget. Efter det så åkte jag till Mc donalds och åt, sen så kom mamma och hämtade mig där.
Sen så åkte jag till hööks en gång till fast med mamma och handlade lite saker.

Helgen:
Fredag: Var jag ju i stallet hela eftermiddagen och kvällen,sen så åkte vi hem till Sara, och hade det as kul. Det gick jätte bra på tävlingen, jag blev nöjd.

Lördag: Ungefär vid kl 12:00 så åkte jag hem från Sara. Sen så skulle jag egentligen ha tränat men va så trött så jag hoppade över träningen. Låg på soffan typ hela dagen, åkte och handlade lite mat med mamma på eftermiddagen.

Det här handlade jag på Hööks idag:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0