slide show

Igår - Ridningen

Igår på ridningen hade jag Sanzi :D <3 Han var jätterolig att rida :) Det var jättelänge sen jag red han också. Minst ett år sen. Kommer faktiskt inte ihåg sist jag red honom xD
.
.
Vi hade markarbete och vi hade travbommar längs ena långsidan (3 vid K och 4 vid H) och vi skulle gå över dem och sen gå varannan gång vänster och varannan gång höger. Det var en väldigt snäv sväng när man skulle till vänster.
Sen hade vi 2 bommar på sockerbitar vid typ F och M och då skulle vi hoppa den första i galopp och sen bryta av till trav och sen fatta galopp och sen hoppa den sista. Det var jätteroligt men det kändes som att lektionen gick assnabbt ^^
.
.
Sanzi var jätteduktig, fast när vi galopperade i början (vi skulle få lite framåtbjudning) så blev han jätteglad haha :) Han skuttade och höll på hela tiden (fast han var ju duktig ändå). Sen så hade han huvudet väldigt högt fast mest i början. Men han var jätteduktig. Han var jättemysig i boxen också! :)

En bild från arkivet! :) Så söt...

Nu ska jag se på PLL <3 har bara 3 avsnitt kvar :,','(

Haha snygg smiley va? ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0