slide show

Sry...

Vi har haft väääldigt dålig uppdatering nu under den sista tiden. Vi har som sagt renoverat lite. Vi är inte helt klara, men snart är vi färdiga. Det blir nog inte så bra uppdatering under lovet.. Jag ska åka till Hälsingland och Tove är i Blekinge så vi kommer nog inte blogga... Men sen kör vi nog igång ordentligt. Jag ska fortsätta att fixa lite med bloggen.

Jag har börjat titta på Pretty Little Liars :) Det är asbra <3 Bara så att ni vet ;)
-
-
Sen så har jag också fått veta min PRAO-plats. Fick en plats på dellan i Gustavsberg :) Är asnöjd.
Jag och Sara Vi åkte och presenterade oss i onsdags. Det gick väl rätt bra. Först åkte vi till Grisslinge och Sara skulle presentera sig. Det blev lite krångligt... Sen åkte vi till Gustavsberg och så skulle jag presentera mig.. Det gick bra tror jag. :) Ska bli jätteroligt att PRAO:a där tror jag :) Efter att jag hade presenterat mig gick vi och köpte mellis och sen satte vi oss och åt på Musikens Hus. Sen efter ett tag åkte Sara hem.
-
-
Ja.... Nu idag har jag inte gjort något alls nästan. Kollar på PLL och äter godis ;D Gott.


Kommentarer
Postat av: Alle

hur laddade ni upp och redigerade eran header? för den är ju gjord i keynote så hur får du upp den på internet? :P

2012-04-08 @ 10:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0