slide show

Tisdag

Nu blir jag lite sur på alla som inte bloggar! ;) Jag ska iag blogga nu :P
'
'
Idag var det mycket roligare på Dellan :) Fick göra lemonad, hälla upp jordgubbssmothie och lägga i myntablad, doppa maränger i choklad, köpa frimärken åt Kristoffer ;), klistra på frimärken på "lönerna", sätta på mintsak på choklad (haha bra förklaring xD), göra lite bröd, bryta choklad, göra marinad... Tror det var det mesta... ^^
'
På fredag ska jag få göra en tårta :D Vet inte vilken av Dellans tårtor jag ska göra... Tips?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Okej, tack så mycket för hjälpen! ;)

2012-04-24 @ 19:06:20
URL: http://sofiabostrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Skulle du vilja hjälpa mig med ett bildspel i headern? :) Har letat överallt efter hemsidor o sånt och försökt men jag fattar ändå inte hur man gör. Om du har tid o så skulle det uppskattas om du vill hjälpa mig. :)



Hör gärna av dig: [email protected]

2012-04-25 @ 11:16:07
URL: http://sofiabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0