slide show

Torsdag-Fredag

Torsdag: Jag var ju med Josefine och sen på eftermiddagen så åkte vi ut till stallet och jag red Arkas, det gick väl bra, fast han var inte så skön att sitta på så fick lite ont i rumpan efterå. (jag red barbacka). Sen efter att jag hade ridit så åkte vi hem till Josefine, åt middag och så. Kollade på tv och spelade kort senare på kvällen.
Fredag/idag: Var hemma hos josefine under förmiddagen sen så åkte jag hem. Åkte till stallet sen och fikade där, gott!! Jag red Arkas "igen" och det gick jätte bra blev verkligen nöjd!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Svar till Sara Vi: Jag har ritat dom ja :)

2012-04-14 @ 16:52:52
URL: http://picturesdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0