slide show

Presentation-Marion

Hejhej!
Jag heter Marion och jag är en av de fyra personerna som kommer att blogga på den här bloggen :D
Jag är 14 år (fyller 15 iår) och jag gillar att rida, vara med kompisar, spela cello, spela fiol, sjunga, fota och mkt mer :)
Jag är inte så bra på att fota och att sjunga men det är kul endå :) Jag fotar med en Nikon D3100 och jag är jättenöjd med den.

Jag bor med min familj strax utanför Stockholm. Min familj består av: Mamma, pappa och mina 2 lillasystrar.
Min mormor och morfar bor nära mig och dom har en hund som heter Lexie <3 Hon är nästan som min :)
Hon är en Welsh Springer Spaniel och är 2 år tror jag :) (Det är hon på bilden). Vi har tränat lite agility tillsammans :) <3

Jag vet inte vad jag ska skriva mer... Om ni undrar något är det bara att kommentera! :D

 

 

Så duktig! <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vems häst? :)

2012-02-27 @ 11:32:32
URL: http://sofiabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0