slide show

Bad Dag!

Slänger iväg ett snabbt inlägg innan jag åker iväg till skolan. Börjar 08.25 idag. Men iaf ska bada hela dagen idag med skolan. Har såklart med mig pannkakor som matsäck ^^. Det är ju klassiskt! Ska inte göra så mycket idag ^^ följer kanske med Sara till stallet :) För du rider väl idag?!

Jag hann inte redigera några nya bilder igår eftersom att jag var tvungen att åka och handla och sen när jag kom var jag för trött så ni fick nöjja er med lite One Direction bilder! Nu måste jag ta och sticka (ta på mig kläder) annars kommer jag komma försent!

Redigerade en bild till er iaf så den får ni nöjja er med sålänge :)


(en bild från 9/11 memorial i New York)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej sötnos;)



Nu är veckans blogg utsedd kika in det blev du som vann!!! Om inte så var super duper gärna med igen:)

<3<3<3 Ha en toppen dag

KRAM

2012-03-08 @ 09:27:18
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0