slide show

Before I Die - 1

Jag tänkte att jag skulle ladda upp saker jag vill göra innan jag dör. Typ 1 bild varje dag/ varannan dag.
Efter jag laddat upp bilen skriver jag lite varför och så vidare... Låter inte det bra?
Här kommer det första.
(weheartit)
Förklaring:
Ja, Igentligen finns det inte så mycket att förklara om den här bilden. Detta är väl något man inte kan göra såkallat 1 gång.. Detta är ju något man vill ha hela livet. Men att "grow old with someone I love" det kan ju även innebära att växa upp med en superbra kompis (bästa vän). Det är något jag skulle vilja göra!!

Kommentarer
Postat av: ebba & isabella

sv : tack så mycket :)

2012-03-07 @ 18:46:45
URL: http://wejustsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0