slide show

?

Idag på ridningen gick det asdåligt. Boyen lyssnade inte alls och jag red väl inte så bra heller ^^ Det första han gör är att typ småstegra/hoppa... Jag vet inte riktigt vad han gjorde. Han blev så glad när vi skulle skritta ut och jag höll in honom lite för att han var för nära hästen framför och då gjorde han det där konstiga "hoppet". Han var jättepigg ute men direkt när vi kom in i ridhuset igen så blev han seg och lite "trög".
Han lyssnade inte på sidförande skänkeln så bra heller och vi hade framdelsvändning... Kunde ju ha gått bättre...

Mitt nya mobilskal! ^^ Inte så bra bild men den är skitsnygg i verkligheten. Tycker jag iaf! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0