slide show

Fredag/Lördag

Först vill jag bara säga förlåt för att jag inte har bloggat något idag eller igår.. Eller bloggade jag igår? Aja jag vet inte det har iaf inte varit så bra uppdatering från min sida.

Igår red jag iaf den lilla prickiga hästen Lotos (igen). Jag red honom precis innan jag skulle till USA. Vi hade skänkelvikning. Det gick väl inte så bra som man alltid hoppas på^^ Han var pigg och stark och busade lite och ville inte flytta åt sidan utan ville bara springa på framåt. Men vad ska jag säga. Han är fortfarande ganska grön och jag rider väl inte honom direkt bra.

Idag gick jag upp tidigt (07.30) eftersom att jag skulle klippa mig kl 09.00. Jag hade inte direkt bestämt mig hur jag ville ha det utan jag bestämde mig på plats. Det blev väldigt kort, lite kortare än axlarna. Hahah nej, jag hade tänkt mig det lite kortare men jag ångrade så det blev lite mer än topparna och uppklippt. Mer har jag inte gjort idag, typ kollat film och kollat igenom lite läxor.

Melodifestivalen!
Som alla vet är det ju Final idag och självklart håller man på Ulrik. Älskar den låten <3 Jag håller även på Loréen och Molly Sandén. Vilka håller ni på? Kommentera!

En favortibild ;)




Kommentarer
Postat av: Alice

Så lite så :D

2012-03-10 @ 18:50:40
URL: http://ponnybrudern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0