slide show

No + Tyska :P

Nu sitter jag och pluggar tyska och NO. Har bara 6 sidor NO kvar sen har jag läst igenom allt. Men det räcker ju tyvärr inte... Men då har jag iaf kommit nånstans... Sen ska jag skriva klart en tyska "uppsats" typ. Man ska beskriva sitt rum. Jag är nästan klar. Ska bara kolla igenom lite så att jag använder "rätt" grammatik. Idag har jag haft slöjd, bild, engelska, idrott och musik. Det var en skön dag. Skönaste på hela veckan faktiskt ;) Och imorrn är det ju tävling :D Ska bli skitkul! :) Och sen efter det ska jag, Sara Vi och Tove hem till Sara Vä och ha typ filmkväll :) Ska bli askul :)
Funderar på att lägga upp filmerna från de 2 tidigare träningstävlingarna och jämföra med den imorrn sen. Fast jag vet inte... Vad tycker du? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0