slide show

Presentation - Sara Vä

Här kommer en väldigt försenad Presentation :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag heter som sagt Sara och är just nu 14 år (15 i juni). Jag rider på ridskola. På fritiden gillar jag att vara med kompisar, rida och fotografera :) Jag bor med min lillebror, mamma , pappa , Puma (min hund ) och mina 3 katter. Jag gillar att lyssna på musik ( one direction ) och jag följer 3 tv-serier ( Revenge, Vampire Diaries och Once Upon a time )..
Det var lite om mig ( ee fortfarande i USA så det blir inga bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0