slide show

Ridningen

Idag hade jag Erik :D Han var jätterolig att rida och det gick jättebra! :) Har bara ridit honom en gång förut. Då var han lite galen... Inte idag. Han var lite seg men jag hade sporrar och dressyrspö ;) Det var första gången jag red med sporrar. Vi höll på med typ hörnpasseringar. Vi ställde åt olika håll längs fyrkantsspåret och på volterna. Det var lite svårt på Erik men jag är nöjd. Erik var lite svår att hålla igång galoppen på men det gick bättre efter ett tag. Han började söka sig neråt i sluten. Han är jättemysig! <3

Tror att det är Erik på bilden. Har lite svårt att skilja fjordningarna åt ;D

 


Kommentarer
Postat av: Sara Vä, Sara Vi, Marion och Tove

Det är Erik på bilden ^^ (kolla nosgrimman) ;)

2012-03-24 @ 12:06:54
URL: http://tssm.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Tack! :)

2012-03-24 @ 20:20:22
URL: http://sofiabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0