slide show

Sambo <3

Red som sagt igår! Hade Sambo som är en super mysig valack. Han började med att vara jobbig i boxen men han är hur kul att rida som helst ^^ Han är väldigt pigg (inte Lotos pigg) men pigg är han. Det var första gången jag red honom! Vi hade hörnpasseringar ganska tråkigt låter det men det var kul! Vi motställde runt hela fyrkanten fötutom i hörnen! Ibland var jag tvungen att rida lite annat då han lätt bara springer iväg! Nu blir det inte ridlektioner förräns om 3 veckor då det är inställd 2 ggr i rad^^ Men på fredag blir det en liten hopptävling stallet som jag ska vara med på ^^Hästen jag ska hoppa är okänd ^^ eller asså jag vet inte än :)




(klicka för att se större)

Söta Sambo på sommarbete :D <3



Kommentarer
Postat av: Marion

Vad är det med nosgrimman??

2012-03-24 @ 19:15:05
URL: http://tssm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0