slide show

Skabetti!

Nu har jag ätit och haft alla lektioner och har alltså slutat. Vi skrev bokrapport på datan och jag skrev faktiskt på bokrapporten hela tiden. Sen blev jag uttråkad och började skriva om One Direction på klassens "egna" dokument som vi har delat med varandra. Då joinade Rebecka och Alle in och började också skriva om dom. Då trodde Tove att jag satt och chattade med mig själv "hehe!"

Nu blir det skolbuss till stallet och sen rida. Det var evigheter sen jag red sist! Så det ska verkligen bli super kul. Såklart vill man ju ha sötisen Boyen <3 Fast igentligen spelar det inte så stor roll :)



(weheartit)
Lite roliga gifs jag hittade förut ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0