slide show

Tävling - Camera

Nu kommer lite bilder och film från tävlingen igår :)

Camera var iaf jättemysig i boxen och det var jättekul att rida. Fast det var asläskigt. Hindrerna var väldigt höga (iaf från marken) och Camera hoppade ganska högt över. Det syns inte så tydligt på filmen men det gjorde hon. Det kändes som om jag hoppade typ 120 cm xD Hon var väääääldigt pigg också men det syns inte så jättebra det heller xD Jag tänkte nästan be om att få slippa tävla men jag ångrade mig som tur var. När vi red fram var hon jättelugn så jag lugnade mig lite (var väldigt nervös innan) men direkt när vi började hoppa fram blev hon mycket piggare och jag blev nervös igen.
Hon har tydligen tävlat 7 ggr på 130 cm och kommit runt felfritt. Hon har en väldigt fin hoppteknik. Hon är min favvohäst nu :D <3 Fast det var hon ju innan också men jag gillar henne ännu mer nu! :D <333...

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara Vä,

Filmade dom mig med? (tog kort??)

2012-04-01 @ 10:25:46
URL: http://tssm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0