slide show

Utvecklingssamtal!

Okej nu har hela Torsdagen gått och jag har idag haft utvecklingssamtal. Det gick jättebra (som vanligt) Nää skojjade men det gick bra iaf. Marion kom senare under dagen och vi jobbade med SO:n typ hela tiden.. Är fortfarande inte klar men jag har ju imorgon och i helgen på mig + måndag. Så jag tror jag hinner. Imorgon blir det skola igen ( jag har ju varit ledig idag ) och på kvällen ska jag rida igen :D Ska bli super mysigt ;) Och sen efter ridningen följer Sara med och ska sova hos mig :)


( Från i somras när Marion och Jag och Min familj var ute med båten :) )

(i 7:an eller precis i början) (Så sööta!!!!)




Kommentarer
Postat av: Philippa

Fin blogg! HJÄLP MIG snälla!

skicka in en kommentar om vad du tycker om min blogg! första intryck OSV OSV!

Tack för att du hjälper mig!

Kram

2012-03-23 @ 10:48:29
URL: http://boingboing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0